• Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές
  • Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές
  • Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές
  • Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές
  • Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές
  • Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές
  • Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές
  • Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές
  • Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές
  • Όροι και πολιτικές
    Όροι και πολιτικές

Όροι και πολιτικές

Όροι & Προϋποθέσεις

Διαβάστε αυτόν τον σύντομο οδηγό. Η επιβεβαίωση της κράτησης από τον πελάτη θεωρείται αποδοχή των παρόντων όρων.

Στους παρόντες όρους συναλλαγών, η έκφραση "Ξενοδοχείο" ή/και "Alexandros Village" σημαίνει το ξενοδοχείο που λειτουργεί από την Α. ΜΑΚΡΗΣ - Γ. ΜΑΚΡΗΣ Ο.Ε., Ελληνική Εταιρεία. Ως "πελάτης" ή "επισκέπτης" νοείται το πρόσωπο, η επιχείρηση ή η εταιρεία που κάνει κράτηση ή διαμένει στο ξενοδοχείο. Οι παρόντες όροι ισχύουν για όλες τις κρατήσεις, εκτός εάν ισχύουν ειδικοί όροι για μια συγκεκριμένη κράτηση.

Τιμές

Όλες οι δημοσιευμένες τιμές αναφέρονται σε ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ (και τοπικούς φόρους) με τον ισχύοντα συντελεστή. Ο φόρος διαμονής δεν περιλαμβάνεται, ισούται με 0,50€ ανά δωμάτιο ανά διανυκτέρευση και πρέπει να εξοφληθεί κατά το check-out, όπως υπαγορεύει ο νόμος. Το ευρωπαϊκό πρωινό σε μπουφέ περιλαμβάνεται σε όλες τις κρατήσεις.

Διαθεσιμότητα

Στη σπάνια περίπτωση που το ξενοδοχείο δεν μπορεί να δεχτεί μια κράτηση, σε περίπτωση ανωτέρας βίας (απεργία, πόλεμος κ.λπ.), το ξενοδοχείο θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να βρει εναλλακτικό κατάλυμα για τον πελάτη, αλλά δεν φέρει καμία ευθύνη αν αυτό δεν είναι εφικτό.

Κρατήσεις

Η πληρωμή πρέπει να γίνει με μια μεγάλη πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (γίνονται δεκτές οι κάρτες VISA και MasterCard).

Άφιξη και αναχώρηση

Check-in: 15:00-00:00
Check-Out: 07:00-11:00
Οι επισκέπτες που παραμένουν στο δωμάτιο μετά τις 11:00 θα χρεώνονται με το 50% της ημερήσιας τιμής δωματίου
Οι επισκέπτες που παραμένουν στο δωμάτιο μετά τις 14:00 χρεώνονται με το 100% της ημερήσιας τιμής δωματίου

Ακυρώσεις, τροποποιήσεις και μη αφίξεις

Ακυρώσεις: 7 ή περισσότερες ημέρες πριν από την άφιξη - Χωρίς χρέωση,
Λιγότερο από 7 ημέρες πριν από την άφιξη - Θα χρεωθεί το 100% της συνολικής κράτησης,

Τροποποιήσεις: Για να τροποποιήσετε την κράτησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail. Ισχύουν χρεώσεις ακύρωσης.

Μη άφιξη: Ισχύει η πολιτική ακύρωσης, δηλ. το 100% της συνολικής κράτησης θα καταπέσει.

Πληρωμή

Η πληρωμή πρέπει να γίνει με μεγάλη πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (γίνονται δεκτές οι κάρτες VISA και MasterCard). Για την επιβεβαίωση μιας απευθείας κράτησης, απαιτείται προκαταβολή ίση με το 25% του συνολικού ποσού, μέσω πληρωμής με κάρτα ή τραπεζικού εμβάσματος. Όλα τα επιπλέον ποσά οφείλονται για πληρωμή κατά την παρουσίαση του τιμολογίου στο ταμείο.

Χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων

Το ξενοδοχείο διαθέτει δύο χώρους στάθμευσης, έναν εντός και έναν εκτός των εγκαταστάσεων. Το Ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιές, κλοπές ή κλοπές οχημάτων που είναι σταθμευμένα σε αυτούς τους δύο χώρους.

Ασφάλιση

Συνιστάται στους πελάτες να έχουν ασφάλεια για την κάλυψη ακύρωσης, περικοπής και απώλειας αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων και χρημάτων.

Παιδιά

Τα βρέφη και τα παιδιά κάτω των 2 ετών διαμένουν δωρεάν, ανάλογα με τη χωρητικότητα των δωματίων. Παρακαλείστε να καταχωρήσετε τα αιτήματα για επιπλέον παιδικά κρεβάτια ή/και βρεφικές κούνιες, σημειώνοντας την ηλικία του παιδιού, στο πλαίσιο σχολίων κατά την υποβολή αιτήματος διαθεσιμότητας. Παρέχεται δωρεάν βρεφική κούνια, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

Τα παιδιά κάτω των 18 ετών πρέπει να συνοδεύονται από έναν υπεύθυνο ενήλικα, ώστε να διασφαλίζεται ότι η συμπεριφορά των παιδιών είναι κατάλληλη για τους υπόλοιπους επισκέπτες του ξενοδοχείου.

Άτομα με ειδικές ανάγκες

Το ξενοδοχείο διαθέτει 3 επίπεδα που συνδέονται με σκάλες και ως εκ τούτου δεν ενδείκνυται για επισκέπτες με ειδικές ανάγκες. Καθώς οι ανάγκες ποικίλλουν, οι επισκέπτες παρακαλούνται να επικοινωνήσουν μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται

Τα ζώα, συμπεριλαμβανομένων των κατοικίδιων ζώων και των σκύλων υπηρεσίας, δεν επιτρέπονται στο ξενοδοχείο. Οι πελάτες, οι υπάλληλοί τους, οι φιλοξενούμενοι και όλοι οι υπεργολάβοι που προσλαμβάνονται από τον πελάτη ή για λογαριασμό του πελάτη αναμένεται να τηρούν αυτή την πολιτική. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, το ξενοδοχείο μπορεί να ακυρώσει την κράτηση ή να σταματήσει αμέσως οποιαδήποτε εκδήλωση, χωρίς να είναι υπεύθυνο για οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση.

Συμπεριφορά

Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να κρίνει τα αποδεκτά επίπεδα θορύβου ή συμπεριφοράς των πελατών, των επισκεπτών ή των αντιπροσώπων, οι οποίοι πρέπει να λάβουν όλα τα μέτρα για τη λήψη διορθωτικών μέτρων όπως τους ζητείται από το ξενοδοχείο. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τα αιτήματα της διοίκησης, το ξενοδοχείο μπορεί να τερματίσει την κράτηση ή να σταματήσει αμέσως οποιαδήποτε εκδήλωση χωρίς να είναι υπεύθυνο για οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων ή αποζημίωση.

Διακρίσεις

Η πολιτική του ξενοδοχείου είναι να μην κάνει διακρίσεις λόγω φυλής, χρώματος, εθνικότητας, θρησκείας, φύλου, οικογενειακής κατάστασης, ηλικίας, εθνικής καταγωγής ή αναπηρίας. Οι πελάτες, οι υπάλληλοί τους, οι φιλοξενούμενοι και όλοι οι υπεργολάβοι που προσλαμβάνονται από τον πελάτη ή για λογαριασμό του πελάτη αναμένεται να συμμορφώνονται με την πολιτική αυτή και το ξενοδοχείο μπορεί, χωρίς καμία ευθύνη έναντι του πελάτη, να απομακρύνει από το ξενοδοχείο οποιοδήποτε πρόσωπο ή πρόσωπα που παραβιάζουν την πολιτική αυτή.

Εξωτερικές αγορές

Το ξενοδοχείο δεν διαθέτει κατάστημα, μπαρ ή εστιατόριο. Οι επισκέπτες είναι ελεύθεροι να φέρουν τα δικά τους τρόφιμα και ποτά για κατανάλωση από εξωτερικά καταστήματα.

Σχόλια και παράπονα

Οποιοδήποτε σχόλιο ή παράπονο σχετικά με τη διαμονή θα πρέπει να γίνεται εγγράφως εντός 60 ημερών στη διεύθυνση Α. ΜΑΚΡΗΣ - Γ. ΜΑΚΡΗΣ Ο.Ε. / Κατηφόρα / 848 00 Μήλος / Ελλάδα.

Όλες οι πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά των περιγραφών, της διαθεσιμότητας και των τιμών, έχουν παρασχεθεί και ελέγχονται από την Α. ΜΑΚΡΗΣ - Γ. ΜΑΚΡΗΣ Ο.Ε.

Θεσμικές απαιτήσεις

Το Ξενοδοχείο υπόκειται σε νόμιμους ελέγχους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν την πυρκαγιά, την αδειοδότηση, τη διασκέδαση, την υγεία, την υγιεινή και την ασφάλεια. Αυτοί πρέπει να τηρούνται αυστηρά από τους Πελάτες, τους επισκέπτες και τους εκπροσώπους τους.

Ευθύνη

Εκτός από θάνατο ή σωματική βλάβη που προκλήθηκε από αμέλεια του ξενοδοχείου, η ευθύνη του ξενοδοχείου έναντι του πελάτη περιορίζεται στην τιμή της κράτησης. Εκτός εάν το ξενοδοχείο ευθύνεται βάσει της ανωτέρω ρήτρας, ο πελάτης απαλλάσσει το ξενοδοχείο από κάθε ευθύνη και από κάθε απαίτηση, διαδικασία ή ζημία που προκύπτει ή προκύπτει από την κράτηση, την εκδήλωση ή τη λειτουργία, τον πελάτη, τους επισκέπτες ή οποιουσδήποτε εξωτερικούς συνεργάτες του πελάτη.

Το Ξενοδοχείο δεν ευθύνεται για αδυναμία εκτέλεσης στο βαθμό που η αδυναμία οφείλεται σε παράγοντα πέραν του εύλογου ελέγχου του.

Το ξενοδοχείο δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιές, κλοπές ή κλοπές οχημάτων που είναι σταθμευμένα στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.

Οι πελάτες είναι υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στα παραχωρούμενα δωμάτια, την επίπλωση, τα σκεύη και τον εξοπλισμό τους από οποιαδήποτε πράξη, παράλειψη, παράλειψη ή αμέλεια των πελατών, των επισκεπτών τους ή των υπεργολάβων τους και θα καταβάλλουν στο ξενοδοχείο κατόπιν αιτήματος το ποσό που απαιτείται για την αποκατάσταση ή την επανόρθωση οποιασδήποτε τέτοιας ζημιάς.

Προστασία δεδομένων

Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον Πελάτη μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία από την Α. ΜΑΚΡΗΣ - Γ. ΜΑΚΡΗΣ Ο.Ε. για τους σκοπούς που έχει γνωστοποιήσει στον Επίτροπο Πληροφοριών. Με την επιβεβαίωση της κράτησης, ο Πελάτης συναινεί σε αυτή την επεξεργασία των πληροφοριών.

Διαφορές

Οι παρόντες όροι θα ερμηνεύονται σύμφωνα με την αποκλειστική δικαιοδοσία του Ελληνικού Κοινού Δικαίου στα δικαστήρια της Σύρου (Κυκλάδες) σε σχέση με οποιαδήποτε διαφορά που μπορεί να έχετε σχετικά με τα εν λόγω αγαθά ή υπηρεσίες όπως προαναφέρθηκε.