• Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς
  • Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς
  • Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς
  • Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς
  • Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς
  • Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς
  • Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς
  • Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς
  • Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς
  • Μένουμε Ασφαλείς
    Μένουμε Ασφαλείς

Μένουμε Ασφαλείς

Αγαπητοί επισκέπτες,


Οι συνθήκες που δημιουργήθηκαν από τον COVID-19 είναι άνευ προηγουμένου και μοναδικές και απαιτούν από όλους μας να είμαστε ακόμη πιο προσεκτικοί και να σεβόμαστε τους υπολοίπους.


Όπως πάντα, ύψιστη προτεραιότητά μας είναι η ασφάλεια, η υγεία και η άνεση των επισκεπτών και του προσωπικού μας. Για το σκοπό αυτό, τροποποιήσαμε τις επιχειρησιακές μας διαδικασίες σύμφωνα με τα πρόσφατα πρωτόκολλα υγείας που εκδόθηκαν από το Υπουργείο Τουρισμού και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας.


Παρακάτω θα βρείτε μια λεπτομερή περίληψη των εφαρμοζόμενων αλλαγών και της υγειονομικής πολιτικής του καταλύματος. Οι επισκέπτες πρέπει να την τηρούν και να ακολουθήσουν όλα τα μέτρα προσωπικής προστασίας ενώ βρίσκονται στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου. Το ξενοδοχείο διατηρεί κάθε δικαίωμα να διακόψει τη διαμονή επισκεπτών, εάν διαπιστωθεί ότι ο επισκέπτης δεν συμμορφώνεται με τους ακόλουθους κανόνες.


Γενικές ενέργειες και κανόνες

  • Υπεύθυνος υγειονομικός συντονιστής ορίζεται ο Αλέξανδρος Μακρής, ιδιοκτήτης του Alexandros Village.
  • Κάθε μέλος του προσωπικού έχει λάβει εκπαίδευση σύμφωνα με τα προαναφερθέντα υγειονομικά πρωτόκολλα, τα οποία και πρέπει να ακολουθήσουν πιστά. Σε αυτά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η χρήση των κατάλληλων ατομικής προστασίας (μάσκες, γάντια κ.λπ.) και η τήρηση κοινωνικών αποστάσεων και προσωπικής υγιεινής.
  • Σε κάθε δημόσιο χώρο του ξενοδοχείου έχουν προστεθεί αντισηπτικά υγρά, ενημερωτικά φυλλάδια και σήμανση κοινωνικής απόστασης.
  • Μόνο οι επισκέπτες, τα μέλη του προσωπικού και οι συνεργάτες θα επιτρέπονται στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου.
  • Οι κοινόχρηστοι χώροι καθαρίζονται και απολυμαίνονται συχνά και επιμελώς.

Ενέργειες και κανόνες υποδοχής (check-in / out)

  • Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του ξενοδοχείου οφείλει να τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο κατάλυμα. Τα καταγεγραμμένα δεδομένα περιλαμβάνουν το όνομα του επισκέπτη, την εθνικότητα, τον αριθμό διαβατηρίου ή ταυτότητας, τις ημερομηνίες check-in/out, τη διεύθυνση κατοικίας, τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση e-mail. Αυτά θα χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση πιθανής περίπτωσης COVID-19 και προστατεύονται από τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).
  • Οι ώρες check-in και check-out έχουν παραταθεί σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγείας, έτσι ώστε τα δωμάτια να μπορούν να καθαριστούν πλήρως, να απολυμανθούν και να αεριστούν μέσω φυσικού αερισμού μεταξύ διαμονών. Οι νέες ώρες check-in και check-out είναι 15:00 και 11:00 αντίστοιχα.
  • Τα κλειδιά των δωματίων θα απολυμανθούν με τη χρήση ακτίνων UV μετά το check out.

Ενέργειες και κανόνες καθαρισμού δωματίων

  • Όλα τα υλικά καθαρισμού που χρησιμοποιούνται είναι σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγείας και θα χρησιμοποιηθούν τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό των δωματίων.
  • Συνιστάται να αποφεύγεται η καθημερινή καθαριότητα των δωματίων, εκτός εάν το ζητήσει ο επισκέπτης, οπότε θα συζητηθεί κατά την άφιξή σας.
  • Όλες οι υφασμάτινες επιφάνειες θα καθαρίζονται με συσκευές ατμού.
  • Τα φίλτρα των κλιματιστικών θα καθαρίζονται και θα απολυμαίνονται μεταξύ διαμονών.
  • Διακοσμητικά και μη απαραίτητα αντικείμενα θα αφαιρεθούν από τα δωμάτια για ασφάλεια.
  • Τα χειριστήρια τηλεόρασης και κλιματισμού θα απολυμαίνονται μεταξύ διαμονών.
  • Απαγορεύεται στους επισκέπτες να εισέρχονται σε δωμάτια πέραν του δικού τους.

Ενέργειες και κανόνες μπουφέ πρωινού

  • Το ξενοδοχείο συμμορφώνεται με τα πρωτόκολλα ανάλυσης κινδύνου και κρίσιμων σημείων ελέγχου (HACCP).
  • Τα τραπέζια θα έχουν κατάλληλες αποστάσεις μεταξύ τους σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγείας.
  • Έχουν εγκατασταθεί διαχωριστικά προστατευτικά στην περιοχή του μπουφέ.
  • Το πρωινό θα σερβίρεται από μέλη του προσωπικού, εξοπλισμένα με κατάλληλα μέτρα ατομικής προστασίας.

Ενέργειες και κανόνες πισίνας

  • Η πισίνα καθαρίζεται συχνά και τα επίπεδα του pH παρακολουθούνται κάθε 8 ώρες σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγείας.
  • Η μέγιστη ποσότητα κολυμβητών στην πισίνα θα είναι 4, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγείας.
  • Οι ξαπλώστρες θα αποστασιοποιηθούν σύμφωνα με τα πρωτόκολλα υγείας.
  • Οι ξαπλώστρες θα απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.

Ενέργειες και κανόνες μεταφοράς (τράνσφερ)

  • Οι οδηγοί θα αποφεύγουν χειραψίες με τους επισκέπτες.
  • Οι οδηγοί διασφαλίζουν τον φυσικό αερισμό των οχημάτων.
  • Όλοι οι επιβάτες θα πρέπει να φορούν προστατευτικές μάσκες.
  • Αντισηπτικό υγρό θα είναι διαθέσιμο στα οχήματα.
  • Για οχήματα έως 5 θέσεων, επιτρέπεται μόνο 1 επιβάτης. Ένας δεύτερος επιβάτης επιτρέπεται μόνο εάν ο πρώτος επιβάτης χρειάζεται βοήθεια.
  • Για οχήματα έως 6 ή 7 θέσεων, επιτρέπονται 2 επιβάτες.
  • Μπορεί να γίνει υπέρβαση των ορίων επιβατών, εάν οι επισκέπτες είναι γονείς με ανηλίκους.
  • Όλα τα οχήματα θα απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.

Σχέδιο δράσης σε περίπτωση πιθανού κρούσματος COVID-19

Σε περίπτωση που ένας επισκέπτης του ξενοδοχείου εμφανίσει συμπτώματα που σχετίζονται με τον COVID-19, θα ξεκινήσει η ακόλουθη διαδικασία:

  1. Ο υγειονομικός συντονιστής του ξενοδοχείου επικοινωνεί με το Κέντρο Υγείας της Μήλου και ενημερώνει για πιθανό κρούσμα COVID-19 .
  2. Είτε το Κέντρο Υγείας στέλνει ασθενοφόρο για να παραλάβει τον επισκέπτη από το ξενοδοχείο, είτε ο συντονιστής υγειονομικής περίθαλψης του ξενοδοχείου φέρνει τον επισκέπτη στο Κέντρο Υγείας, χρησιμοποιώντας ένα ιδιωτικό όχημα και φορώντας τα απαραίτητα μέτρα προσωπικής προστασίας.
  3. Ο επισκέπτης κάνει τις κατάλληλες δοκιμές και περιμένει αποτελέσματα. Μέχρι τότε, εάν τα συμπτώματά του είναι ήπια, μπορεί να επιστρέψει στο ξενοδοχείο και να μείνει στο δωμάτιό του. Εάν τα συμπτώματά του είναι σοβαρά, παραμένει στο Κέντρο Υγείας.
  4. Εάν ο επισκέπτης διαγνωστεί με COVID-19, μεταφέρεται αμέσως στο καθορισμένο ξενοδοχείο καραντίνας της Μήλου. Όλοι οι επισκέπτες που μοιράστηκαν το δωμάτιό του θα μεταφερθούν σε διαφορετικό.

Σημαντικά στοιχεία επικοινωνίας

  • Γιώργος Μακρής: 0030 6976271800 (Κινητό, Viber, Whatsapp)
  • Αλέξανδρος Μακρής: 0030 6978696926 (Κινητό, Viber, Whatsapp)
  • Κώστας Μακρής: 0030 6972248790 (Κινητό)
  • Ρεσεψιόν: 0030 2287022600 (σταθερό)
  • Email: alexmil1@otenet.gr
  • Κέντρο Υγείας Μήλου: 0030 22873 60001
  • Αστυνομικό Τμήμα Μήλου: 22870 21378 0030
  • Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ): 0030 210 5212054 ή 1135 (Σταθερά)

Με εκτίμηση


Αλέξανδρος Μακρής


Ιδιοκτήτης του Alexandros Village